nätdejting badoo

Här diskuterar vi elektriska fordon av alla slag

hur många dejter innan man är ett par dejting i oslo centralt Moderator: frågor vid nätdejting

dejtingsajt zoo jämtland dejtingsajt zoo jobb

svenska singel kvinnors drömdejt

hur många dejter innan man vet Inläggav gratis norska dejtingsidor nätdejting bästa » 11 jan 2017 13:58

Ja enda fördelen med att byta bromsvätska är att man får loss nipplarna... Varför man nu ska ha bort dem om man inte byter vätska?
Nissan Leaf 30kWh Tekna
Användarvisningsbild
nätdejting forum

nätdejting suger av Inlägg: 4487
dejting i skåne ystad Blev medlem: 08 nov 2014 20:15
vilka dejtingsidor är bäst norden Ort: Härryda
dejtingsajt zoo djur dejtingsajter otrohet internet

dejtingsajter otrohet islam bästa presentationen nätdejting tips

nätdejting funkar inte

hur börjar man dejta igen Inläggav dejting i oslo maraton nätdejting värdelöst » 11 jan 2017 14:44

LarsL skrev:Ja enda fördelen med att byta bromsvätska är att man får loss nipplarna... Varför man nu ska ha bort dem om man inte byter vätska?

Är det inte så att det är speciell bromsvätska till elbilar. Det får absolut inte vara ledande, till skillnad från vanlig. Sen används den och börjar bli ledande? Men man kan ju chansa, 400 volt i rumpan :roll:
Reserverat M3, nöjd med min Ampera tillsvidare
nätdejting akademiker

dejtingsajt zoo uddevalla Inlägg: 162
dejtingsajt zoo utbildning Blev medlem: 06 apr 2016 09:26
nätdejting helt gratis saker dejtingsidor som är gratis

dejtingtips skåne vuxen dejting regler

nätdejting desperat

hur många dejter innan man blir tillsammans Inläggav Teslaägare dejting sidor grattis världen nätdejting chat » 11 jan 2017 16:11

LarsL skrev:Ja enda fördelen med att byta bromsvätska är att man får loss nipplarna...

Eller hur... :roll: Suck!

Fortsätt du att hävda att bromsvätska INTE absorberar vatten
och ökad vattenhalt orsakar INTE mer korrosion i bromssystemet
och ökad vattenhalt ger INTE lägre kokpunkt på bromsvätskan.
vuxen dejting råd Model S dejting i oslo pris P85 med Autopilot Autopilot Autopilot !!!
Bilen har en extra stark motor där bak, fräcka röda bromsok, cool kolfiberspoiler, snygga svarta skinnsäten, tjusiga LED-lampor inne/ute, automagisk bagagelucka och OBEGRÄNSAD FRI SUPERCHARGING FÖR EVIGT !
Användarvisningsbild
nätdejting ukraina
Teslaägare

vilka dejtingsidor är bäst jobb Inlägg: 1716
vilka dejtingsidor är bäst jobbchans Blev medlem: 13 sep 2015 20:47
dejtingsajt ungdom yngre Ort: Lomma
hp dejting frågor vilka dejtingsidor är bäst youtube

dejting i karlstad yr dejting i p1 xl

nätdejting oslo

hur gör man när man dejtar Inläggav dejtingsajt ungdom youtube nätdejting argument » 11 jan 2017 16:56

Skulle uppskatta att ioniq i 110 drar runt 160-170Wh/km i 110km/h på vintern runt nollan o lite småblöt vägbana. Vad kan den dra på sommaren? 140-150 Wh/km kanske.

dvs 16-17 mil på vintern och isf runt 19 mil på sommaren.
Användarvisningsbild
nätdejting dn

dejtingsajt ungdom online Inlägg: 2400
dejtingsajt ungdom ordförande Blev medlem: 06 feb 2015 23:39
dejtingsajter otrohet kvinnor Ort: Stockholm
nätdejting suger ulm dejting i karlstad flygplats

hp dejting exempel dejtingsajt ungdom uppsala

nätdejting mötesplatsen

dejtingsidor helt gratis nätdejting Inläggav välja dejtingsajt badoo nätdejting bra eller dåligt » 11 jan 2017 17:08

Cargo skrev:Lite mer information kring garantin på batteriet.
Fick detta svar utav säljaren idag.

"IONIQ har batterier av typen litiumjonpolymer – dessa håller betydligt längre än blybatterier som finns i konventionella bensin- och dieselbilar.
Den beräknade livslängden är ca 10 år men sannolikt längre än så.
IONIQ har marknadens längsta batterigaranti: 8 år eller upp till 20 000 mil.
vilka dejtingsidor är bäst imdb Kriteriet för att garantin ska kunna åberopas är att batteriets kapacitet, vid mätning med testinstrumentet Hyundai GDS mobile, understiger 70%."

Okej, hjälp mig här nu.
Vad har Tesla och Nissan Leaf för garantier?

Sen om vi räknar på det så skulle 30% förlust motsvara 8,4kwh och kvar att förbruka skulle vara 19,6kwh om vi förutsätter att Ioniq har 28kwh till sitt för fogande.
Ett genomsnittligen förbrukning på 1.5kwh/mil så skulle således förkorta möjlig reslängd med 5,6mil.
Så med 70% batterikapacitet och räknat på ovanstående förbrukning kommer ändå Ioniq minst 13 mil efter 20 000mil eller 8 år.
hur känns det tycker ni?

Nu släpper vi bromsvätskan tycker jag ;)

Inlägget ovan är intressantare. De Flesta tillverkare har 16000mil garanti. 20 000mil är riktigt bra. Tesla har dock obegränsade mil i 8 år, vilket så klart är klassledande. Tror att de flesta tillverkare ligger nån stans där 70-80 % eller så.
Användarvisningsbild
nätdejting inga svar

vilka dejtingsidor är bäst elis Inlägg: 2400
vilka dejtingsidor är bäst elokuva Blev medlem: 06 feb 2015 23:39
dejting i oslo jobb Ort: Stockholm
bästa presentationen nätdejting nackdelar frågor vid dejting

bästa presentationen nätdejting flashback nätdejting suger zaza

nätdejting ytligt

nätdejting stockholm ystad Inläggav dejta en bosnier nätdejting vetenskap » 11 jan 2017 17:34

Läste denna artikel från norska Dagbladet om ett test av Hyunadai Ioniq i duell mot BMW I3. Intressant och läsvärt. Ser fram emot min provkörning av Hyundai Ioniq om en knapp månad. Upplever jag att den är lika bra som testet i avisen och vad ni i forumet påstår, är jag nog snart en ägare av min första elbil.
_20170111_152041.JPG
_20170111_152121.JPG
nätdejting tinder

vuxen dejting online Inlägg: 4
vilka dejtingsidor är bäst recension Blev medlem: 12 apr 2016 18:50
nätdejting suger pung vilka dejtingsidor är bäst väggrepp

dejtingsajter otrohet varför dejtingsajt ungdom wiki

bra profiltext dejting

dejta fula tjejer hånglar Inläggav nätdejting stockholm quality dejtingsajt aktiva upplevelser » 11 jan 2017 17:44

Sealord skrev:Läste denna artikel från norska Dagbladet om ett test av Hyunadai Ioniq i duell mot BMW I3. Intressant och läsvärt. Ser fram emot min provkörning av Hyundai Ioniq om en knapp månad. Upplever jag att den är lika bra som testet i avisen och vad ni i forumet påstår, är jag nog snart en ägare av min första elbil.

Suget ökar här också då vi trivdes i bilen.
Ska dock provköra en Leaf 30kwh men är oroliga för räckvidden....
Hoppas kunna få en offert snart på Ioniq så jag kan se vad det finns att göra på priset.
Är intresserad utav PremiumEco+18k, Vinterdäck+14k, Bagagematta+2 = totalpris innan rabatter runt 405 000:-
nätdejting golf

hp dejting råd Inlägg: 37
hp dejting regler Blev medlem: 04 jan 2017 17:30
dejtingsajt ungdom västtrafik dejting i karlstad quiz

dejting i karlstad quality dejting i karlstad meny

dejtingsajt aktiva tours

nätdejting helt gratis hemsida Inläggav hur dejtar man i usa nätdejta tips » 11 jan 2017 17:45

Mm, Ioniq är bättre och bekvämare i högre fart och på längre resa.

BMW i3 är roligare att köra och har bättre sikt och kvalitets känsla.
nätdejting gay

dejting bra frågor Inlägg: 247
hur dejtar man i kim kardashian Blev medlem: 01 apr 2016 15:57
dejting sidor grattis rim dejting frågor gratis

dejting frågor grova dejtingsajter otrohet män

nätdejting krönika

seriösa dejtingsajter flashback Inläggav hur dejtar man i kim kardashian hollywood nätdejting bäst i test » 11 jan 2017 17:48

apkungen skrev:Skulle uppskatta att ioniq i 110 drar runt 160-170Wh/km i 110km/h på vintern runt nollan o lite småblöt vägbana. Vad kan den dra på sommaren? 140-150 Wh/km kanske.

dvs 16-17 mil på vintern och isf runt 19 mil på sommaren.

Det låter som troliga siffror utan att sväva iväg.
Vore kul om någon kunde provköra och testa lite nu när vi ligger runt nollan i grader på flera ställen i landet.
Testa att även stänga av och på klima för att se vad det kanske skulle kunna dra en vårdag i 17 grader plus och utan klima påslaget :)
Tror nämligen den blir rätt vass då efter som luftmotståndet är så pass lågt. :)
nätdejting killar

dejta en asiat Inlägg: 37
hur dejtar man en skytt Blev medlem: 04 jan 2017 17:30
nätdejting helt gratis online dejtingsajt zoo erbjudande

dejtingsajter för otrogna dejting i skåne idag

nätdejting stockholm

seriösa dejtingsajter finland Inläggav hur man dejtar en hästtjej dejtingsajt aktiva passiva » 11 jan 2017 20:57

Cargo skrev:
Sealord skrev:Läste denna artikel från norska Dagbladet om ett test av Hyunadai Ioniq i duell mot BMW I3. Intressant och läsvärt. Ser fram emot min provkörning av Hyundai Ioniq om en knapp månad. Upplever jag att den är lika bra som testet i avisen och vad ni i forumet påstår, är jag nog snart en ägare av min första elbil.

Suget ökar här också då vi trivdes i bilen.
Ska dock provköra en Leaf 30kwh men är oroliga för räckvidden....
Hoppas kunna få en offert snart på Ioniq så jag kan se vad det finns att göra på priset.
Är intresserad utav PremiumEco+18k, Vinterdäck+14k, Bagagematta+2 = totalpris innan rabatter runt 405 000:-

Tack för bilderna på bagageutrymmet! Ska själva bli föräldrer för första gången, men till tvillingar, och behöver således en tvillingbarnvagn. Mitt mål med provkörningen är att se om en sådan får plats där bak. Tror du det? Förstår att vi då förmodligen inte får plats med så mycket mer, men det gör inget. Vi har ändå inte tänkt köra på långresor, eftersom vi alltid tar flyget ändå. Förstår inte njutningen av att köra bil i fem-sex timmar, när det finns flyg och hyrbil när man kommer fram.

Är intresserad av PremiumPlus med lädersäten, vinterdäck och bagagematta. Berätta gärna när du får din offert.
dejting på facebook android

hur länge dejtar man innan man är ett par Inlägg: 4
hur länge dejtar man innan man blir tillsammans Blev medlem: 12 apr 2016 18:50
dejta vegetarianer definisjon dejta vegetarianer diett

dejtingsajt aktiva obrascinätdejting seriöst medium

hur länge dejtar man innan man är tillsammans

tips hur man dejtar nätdejting äldre kvinnor